Kolmen kilometrin jlkeen knnyt lievsti oikealle Mannerheimintielle, joka on eptavallisen ruuhkainen thn aikaan pivst. Haluaisitko, ett luon toisen reitin vlttksesi pitki odotusaikoja? Minulla on yksi suunniteltu reitti, joka menee Rantatien kautta. Siell on vhist liikennett, joten saavut perille kaksi minuuttia aiemmin. Kuulostaako hyvlt?