En tres quilmetres, haur de girar lleugerament a la dreta a l'Avinguda Diagonal, que est experimentant un trnsit inusualment intens per a aquesta hora del dia. Us agradaria que cres una ruta diferent per evitar llargs temps d'espera? Tinc una planejada que us portar al Carrer San Jun, que t poc trnsit i resultar en una arribada dos minuts abans. Sona b?