Na twee kilometer buigt u met de bocht mee naar rechts, de Waterlinieweg in, waar voor dit tijdstip ongebruikelijk veel verkeersdrukte heerst. 
Zal ik zoeken naar een alternatieve route, om lange wachttijden te vermijden? 
Ik heb er eentje uitgestippeld die u via de Venuslaan leidt, waar weinig verkeer is zodat de bestemming twee minuten eerder bereikt wordt. 
Vind u dit een goed idee?